***

.
...
listopad -
od latarni do latarni
spacer z księżycem
.

14 comments:

  1. Marku :-),
    ależ Ci się udało poukrywać tyle spraw. I kałuże i samotność, a raczej oczekiwanie, no i chyba zwątpienie skoro ze wzrokiem w kałuży/ach albo umilanie sobie w ten sposób czasu. Sporo możliwości ;-).

    Bardzo mi się podoba i trzymam kciuki. Pozdrawiam - Magda :-)

    ReplyDelete
  2. Madziu,
    dziękuję :-)

    Długo "gnębiła" mnie ta fotka, bo bardzo chciałem haikowo coś z nią począć, ale nie miałem pomysłu. W końcu coś się skonkretyzowało :-)
    Dzięki serdeczne i takież pozdrowienia dla Ciebie - Marek :-)

    ReplyDelete
  3. Kurcze, aż wstyd się przyznać,
    ale najnormalniej w świecie nie zwróciłam uwagi na zdjęcie.
    Chyba z zamkniętymi oczami wyobrażałam sobie treść, pomijając obraz, który jest w sumie tak wyraźny, że zaczęłam się niepokoić o swój stan. ;-). No cóż, bywa :-).
    Teraz ten fakt nieco zmienia moją interpretację. Właściwie to została ta pierwsza, najmocniejsza, której nie da się wymazać ani nigdy zapomnieć.

    Przepraszam za zamieszanie,
    Madzia :-))

    P.S.
    A może ta moja nieuwaga, to dobry znak? ;-))

    ReplyDelete
  4. :-)
    Madziu,
    nie przejmuj się, zdjęcie i tak jest zawsze tylko dodatkiem do haiku. To tak, jak z muzyką, którą wzbogacają wizualne teledyski, ale i tak najistotniejsza jest treść muzyczna. A dla Twoich interpretacji jestem skłonny usunąć nawet fotkę i pozostawić samo hai...
    :*
    :)

    ReplyDelete
  5. Nie usuwaj Marku zdjęcia. Być może ktoś inny znajdzie tu dla siebie inną interpretację. Moja (jak już wspomniałam) była tylko do samego haiku.

    Pozdrawiam z uśmiechem,
    Magda :-))

    ReplyDelete
  6. W takim razie niech tak będzie.
    Uśmiech odwzajemniam :-))

    Marek

    ReplyDelete
  7. Podoba mi się Twoje haiku. Podczas nocnych spacerów zastanawiam się jak to jest że księżyc "porusza się" wraz ze mną, a jestem przekonany że w tym samym czasie "idzie" w przeciwnym kierunku z dziewczyną która mnie mija. :)
    Pozdrawiam
    Adam

    ReplyDelete
  8. No, no, faktycznie jest to bardzo intrygujące :)
    Dzięki Adamie za obecność i miłe słowo.

    Pozdrawiam Cię - Marek
    :)

    ReplyDelete
  9. Oh, thank you one more time :)

    ReplyDelete
  10. A nie mówiłam, żeby zdjęcie zostawić, bo może się przydać?

    Gratuluję publikacji na WHA.
    Magda :-)

    ReplyDelete
  11. O tak, Madziu - miałaś rację. :)
    Dzięki serdeczne.

    Marek :)

    ReplyDelete
  12. Congratulation!
    Have another nice walk - I hope in a clear night.

    Good night!
    Rudi

    ReplyDelete