z


31 komentarzy:

  1. This is awesomeness Marek. Thank you so much for making this divine picture SPEAK.

    Regards and wishes,
    Bhags

    OdpowiedzUsuń
  2. Bhags,
    Thank you very much for the inspiration.

    Warm greetings - Marek

    OdpowiedzUsuń
  3. hej bardzo ciekawy blog :) zaparaszam do mnie i zachecam do poczytania komentowania i obserwowania ,mam nadzieję,że nie umrzesz z nudów :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey,
    Dzięki wielkie. Zajrzałem i obiecuję, że będę powracał...

    OdpowiedzUsuń
  5. Dear Marek:)

    This poem and the photo speaks to me.
    This is a wonderful message.Thank you for sharing this.

    God bless you and your dear.Jani send you greetings too.:)

    Kata

    OdpowiedzUsuń
  6. ..dni nastepuja po sobie..jeden traci a drugi zyskuje..patrzac wstecz za siebie widac cienie tych drog..swiatlo rozswietlajac droge pozwala nam wykonac kilka krokow naprzod ale i tak przy nas jest zawsze tylko cien..pozdrawiam Sebastian.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kata, dear friend, hello! :-)

    I am so glad that you like that. Thanks so much for nice words and greetings.

    Light of God be with you and Jani. :)

    Marek

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow!
    Sebastianie, to jest interesujące. Dzięki serdeczne za Twoje myśli; bardzo je sobie cenię.
    Pozdrowienia załączam - Marek

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello Marek.:)

    This is a good poem.:))

    We had a sister of Kata and its
    come a man about a week here
    visiting.

    How are you?Are you on Facebook anymore?I heard that you had found a girl friend.Good luck!:)

    Blessings,
    your friend Jani

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello my friend Jani! :-)

    I am very well, thanks so much. I think that Facebook is not for me. I love my blog and I will be here to meet. We all need love in life. That's the sense of life :-)

    Warmest greetings from your friend - Marek

    OdpowiedzUsuń
  11. Obyś odnalazło zagubioną drogę lub poszło z autorem tego tekstu gościńcem Eltaoo; radosnej twórczości i zdrowych kości!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gy byłam dzieckiem ktoś mi powiedział, że te promienie światła zza chmur to pozdrowienia od bliskich w niebie. Lubię w to wierzyć:)

    Haiku niesie dobre przesłanie dla mnie dzisiejszego dnia.

    Pozdrawiam - Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Agnieszko! :)

    Nie słyszałem tego wcześniej i bardzo mi się podoba, zatem od dzisiaj też będę w to wierzyć...

    Serdeczności z życzeniami miłego weekendu - Marek

    OdpowiedzUsuń
  14. powinnam teraz napisać, że dodało mi skrzydeł. stało się moją inspiracją i cała reszta. ale nie... pogłębiło tylko mój podły nastrój. chociaż cudowne słowa.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj, przykro mi bardzo, ale proszę się nie dołować, bo jestem pewien, że wkrótce będzie lepiej. Głowa do góry, do chmur, bo marzenia są piękne...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Te promienie z nieba to często metoda na wyjście z trudnej sytuacji albo wskazówka, jak rozwiązać dany problem.
    Czasem, kiedy człowiek nie widzi wyjścia, jest załamany, nie znajduje odpowiedniego kierunku działania w ważnej kwestii, to z pomocą przychodzi Ktoś mądrzejszy... i rozwiązanie znajduje się jakby samo. Ja tak mam. Zawsze wtedy dziękuję mojemu Wybawicielowi, który zsyła mi "promienie z nieba".
    Marku, inspirujące haiku i jakże mądre.
    Serdecznie pozdrawiam,
    Emilia

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj Emilio!
    Jakże miło znów Cię widzieć.
    Nie potrafiłbym lepiej wyjaśnić tego, co chciałem oddać właśnie. Ty zrobiłaś to perfekcyjnie i z taką głębią. Niech Pan opromienia nasze drogi życia, a zwłaszcza te, które wydają się nam nie do przebycia lub bez powrotu...

    Serdeczności - Marek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Marku, dziękuję Ci za pochlebne słowa :)
    Tak, niech Pan opromienia nasze drogi życia.
    Wszystkiego dobrego,
    E.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję również, Emilio.
    Radości i Łaski Zbawiciela w każdym dniu.

    Marek

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne haiku (jak zawsze u Ciebie)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cześć Andrzej!
    Dzięki serdeczne za dobre słowo.
    Pozdrowienia z życzeniami miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziia za komentarz !
    Wiele on dla mnie znaczy ! .
    Fajna notka ;) .

    http://diary-official.blogspot.com/

    Zapraszam ponowniee ;) .

    OdpowiedzUsuń
  23. http://diary-official.blogspot.com/
    Zapraszam nowa notka ..:) .
    Mam nadzieję, że skomentujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. http://diary-official.blogspot.com/2011/09/chinskie-centrum-wspopraca-z-zielonykot.html#comments
    sKOMCIIASZ ..? bYŁO BY MI BAAAARDZO MIŁOO ;P

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie tu naprawdę.
    Zapraszam na mój blog. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zawsze te same drogi prowadzące do nikąd.
    Zawsze te same inne promienie, zawsze stare nowe światło.
    Nic się nie zmienia.

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj, Marku,

    Niezmiennie dobrze piszesz: poetycki - szeroki, głęboki i zarazem piękny zapis. Twoje haiku smakuje z czasem coraz bardziej, jak dojrzewające w umyśle czytelnika wino. Dla mnie Twój utwór mówi również o straconych w życiu szansach, niewykorzystanych (z różnych powodów) okazjach. Wspominamy je czasem i zaczynamy rozumieć, że tak miało być, że taki jest właśnie najgłębszy sens naszego losu. To fragment naszej biografii, najbardziej intymny przejaw naszego jestestwa. Zobaczyć stare w nowym świetle - bezcenne.

    Serdecznie pozdrawiam,
    K.

    OdpowiedzUsuń
  28. PS. Aha, tradycyjnie: pozdrowienia z Północy dla Południa!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Drogi Karolu, witaj!

    Twoje słowa są prawdziwą ucztą dla poetyckiej duszy, tym bardziej, że ostatnio z weną krucho jakoś u mnie, widząc, że wcześniej siła twórcza była bardziej aktywna. Taki tekst to dopiero motywuje do działania, zatem postaram się ponownie naładować haikalne akumulatory.
    Dzięki serdecznie za komentarz - jest nieoceniony.

    Pozdrowienia z gór dla nizin :)

    Marek

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow! That's a wonderful haiku that matches with the majestic picture. I love how the rays passed through the clouds and gave light to the land/seas below. Beautiful! :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Thanks so much Lea.
    One more time my best wishes on the new way of life! :)

    OdpowiedzUsuń