***

in your eyes
the eighth colour
of the rainbow
.
...
w twoich oczach
ósmy kolor
tęczy

30 komentarzy:

  1. Marku,
    bardzo możliwe, że wielu mężczyzn żyje dla tego właśnie koloru tęczy w "jej" oczach! Gdy go ujrzy, rozumie, że jego istnienie ma sens.

    Pozdrawiam,
    K.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Otóż to, Karolu! :)
    Serdeczności,

    Marek

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne i pomysłowe.
    Dla każdego mężczyzny te oczy są inne, więc każdy ma swój niepowtarzalny ósmy kolor tęczy:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Tobą Gabrielu całkowicie. Fajnie, że zajrzałeś. Dzięki! :)

    Pozdrawiam,

    Marek

    OdpowiedzUsuń
  5. Dear friend Marek:)

    This is good!I like to always then
    i see a rainbow:)

    Kata

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi my friend, Kata :)

    A beauty of the rainbow is extraordinary, but the eighth colour is the most beautiful when is discovered :)

    Marek

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Marku,
    bardzo mi się podoba to nowe spojrzenie na czyjeś oczy. Dodatkowo haiku jest bardzo uniwersalne, bo to czy podczas czytania pojawi się obraz oczu kobiecych czy męskich zależy czytelnika:)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam Cię serdecznie!
    No popatrz Marysiu, nawet nie zwróciłem (nie tylko ja) uwagi na uniwersalność tego haiku :)Zresztą oczywiste jest, że my - mężczyźni, mamy na myśli wyłącznie oczy płci pięknej. Nie wiem, jak to jest ze strony drugiej, ale chyba w męskich oczach też można coś wyjątkowego dostrzec ;)

    Pozdrawiam cieplutko,

    Marek

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Marku, bardzo ładne haiku :)

    Zanim napisałem powyższy komentarz spojrzałem w oczy mojej kochanej żony, w nich wciąż jest ten ósmy kolor - jestem szczęściarzem :)))

    pozdrawiam,
    Robert

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam Cię, Robercie!

    To cudownie! Niech tak będzie zawsze. Gratuluję :)

    Serdeczności,

    Marek

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe, jaki to kolor.....zadumalam sie troszke...

    OdpowiedzUsuń
  12. Pewnie dla każdej osoby jest on inny, ale jedno jest pewne - jest on wyjątkowy :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dear Marek,
    I know this phenomenon. When the sun lightens my wife's eyes, the change into a special green, the eighth colour of the rainbow.
    Well done!
    Rudi

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi Rudi!

    It is the real happiness to discover this colour in the eyes of our beloved person.

    Thanks,

    Marek

    OdpowiedzUsuń
  15. Czesc!
    Niestety moj komputer nie zna polskich liter, musze kupic nareszcie program.
    Rzuc prosze okiem na moj blog, moze ci sie spodoba!
    Cudowne wierszyki, bede wpadac czesto!
    :-)))
    Pozdrowienia z Bremy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziekuje!!! :-)))

    Pracuje nad portretem Presleya!
    Masz doslownie ten sam gust muzyczny co ja! Nastepny bedzie, tak sobie mysle, Jerry Lee Lewis.
    Elvis bedzie gotowy za tydzien albo dwa.

    Ja mieszkalam prawie 12 lat w Katowicach :-)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale super!!! :-)

    Mnie klasycy rock’n’rolla pasjonują od przeszło 20 lat. Zamiłowanie do tej muzyki trwa niezmiennie cały czas. Ma ona swego wyjątkowego ducha. Tę muzykę po prostu się kocha. Najbardziej uwielbiam Elvisa, Roya i Jerry Lee Lewisa.
    Mam nadzieję, że portrety Presleya i Jerry’ego będę mógł u Ciebie podziwiać… Nie mogę się doczekać…

    Ps. To mieszkaliśmy niedaleko siebie, bo obecnie w jednym województwie :-)

    Dziękuję i pozdrawiam,
    Marek

    OdpowiedzUsuń
  18. here you can follow me:

    http://maria-louie.blogspot.com/

    I REPLY! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czesc!
    Elvis bedzie dzisiaj wieczorem gotowy. Musze Ci to napisac bo jak obiecuje to jest to dla mnie motywacja to dzielo faktycznie zakonczyc. Elvis nie jest latwy bo mial tak indywidualne rysy twarzy. Ale bedzie! Dzisiaj!
    :-)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest fantastyczny!!! Dziękuję Ci bardzo. :-)

    Marek

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo sie ucieszylam ze Ci sie podoba! Bylam szczesliwa jak go zakonczylam. Nie jest latwo malowac postac ktora sie od dziecka tak bardzo lubi. Od mojego trzeciego roku rzycia! Pamietam jak umarl uslyszalam wiadomosc z telewizji, byl pokazany spiewajac Jailhouse Rock. Zapytalam sie mamy kto to jest i mama odpowiedziala ze wielki piosenkarz i aktor. I tak bylam zafascynowana ze do dzisiaj ta sytuacje pamietam!
    Malowac osoby ktore sa mi obojetne jest o wiele latwiej.
    :-)))
    Jak mialam 9/10 lat to wszedl jeszcze Shakin Stevens w moje zycie i pokoj wytapetowalam plakatami. :-))))

    OdpowiedzUsuń
  22. Właściwie moja fascynacja muzyką zaczęła się od zauroczenia stylem Shakin Stevensa, a że bazował on na klasycznym rock and rollu, zacząłem się interesować twórcami gatunku. I tak rozpoczeła się moja pasja kolekcjonowania utowrów. A moja miłość do muzyki Elvisa rozpoczęła się w momencie usłyszenia piosenki "Spanish Eyes". Do dziś czuję moc bicia serca :)


    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobry wieczor!
    :-)
    A jaki byl Twoj pierwszy film ktory wiziales w kinie (dla doroslych, nie bajki dla dzieci:-)?

    Ja bylam na Blues Brothers, to chyba bylo kino Rialto w Katowicach, i od tego czasu spiewam od rana do wieczora, na scenach i w drodze do pracy :-D

    OdpowiedzUsuń
  24. Dobry wieczór :)

    O ile dobrze sięgam pamiecią wstecz, to pierwszym filmem, na którym byłem w kinie, była Godzilla. Pewnie to miało też niemały wpływ do sięgnięcia po latach do japońskiego ducha
    w formie poezji haiku, która stała się moją pasją.

    :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hi Marek:)

    Then I visit here,I come glad.Great post.God be with you.

    Jani

    OdpowiedzUsuń
  26. Mialam ogromne szczescie, sekunda i go nie bylo. Kamera byla przez przypadek obok mnie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Seven months later it's published at Mainichi. So it has become a nice Spring haiku.
    Congratulation!
    Rudi

    OdpowiedzUsuń
  28. Rudi,

    I was waiting seventh months for my rainbow, so I think that your spring rainbow haiku will be soon published ;)
    Thank you dear Friend!

    Marek

    OdpowiedzUsuń